Kępki do rzęs

Pierwszy mój post na temat kosmetyków, konkretnie chodzi o kępki do rzęs i klej, który lubię i polecam. Wpis jest celowo przed świętami i sylwestrem, a żeby Wam się przydał, bo wiem, że wiele dziewczyn ma problem z aplikowaniem sztucznych rzęs. Na początek krótka instrukcja jak ja to robię:) Zawsze potrzebuje do tego pęsety, jak już ją mam odkręcam klej, końcówkę kładę na stoliku, bądź na jakimś pudełeczku. Odklejam pęsetom jedną kępkę, małą ilość kleju nakładam na rzęsę i kładę obok, tak robię z następnymi 5-6 kępkami. Następnie, gdy klej na kępkach chwilę podeschnie, kępki aplikuję na umalowane już oko, chodzi tu również o tusz. Zajmuje mi to około 10 minut. Niżej na zdjęciach są produkty, które uważam za dobre i godne polecenia. Na marginesie wspomnę, że ja zawsze używam kleju o konsystencji czarnej. Również dodałam zdjęcia moich efektów, po nałożeniu kępek. Efekt mam nadzieje jest bardzo naturalny 🙂

A jakie produkty Wy polecacie ?

Kosmetyki: klej Don eye charm, kępki Maxeyelash

IMG_7655

lllllIMG_7602IMG_7592IMG_7593IMG_7594IMG_7595IMG_7596IMG_7598IMG_7599

