Love Black Style

Brak czasu w czerwcu, spowodował to, że na blogu nie ma zbyt wielu postów. Dziś znalazłam chwilę, a żeby usiąść  i coś tam napisać. W lipcu też czeka mnie dużo, zmian i dużo planów do zrobienia, ale mam nadzieję, że nie zaniedbam bloga. Mimo tego, że mam dużo do zrobienia, jestem bardzo szczęśliwa, że moja marzenia, w bardzo małym stopniu, ale się spełniają. Moja stylizacja jest klasyczna, ale też bardzo wygodna, co dla mnie jest max ważne. Do tego jest cała czarna, a ja uwielbiam ten kolor ! W to lato mam fobie na tle wiązanych butów. Kupuje, szpilki, sandałki, klapki, wszystko, co ma rzemyki, sznureczki, wstążki itp. Bardzo tego sezonu, są też na topie bluzki i sukienki w kształcie łódeczki, co również mi się podoba. Więc, drogie Panie i Panowie, Miłego oglądania !

Ps.: co sądzicie o takich butach ?

Fotograf: Klaudia Stefańska

Ubrania: sukienka Bershka, buty Deezee, okulary Primark,

DSC_0098.JPG

DSC_0103

DSC_0110

DSC_0111

DSC_0113

DSC_0142

DSC_0146

DSC_0151

DSC_0177

DSC_0178

DSC_0183

DSC_0294

DSC_0306

DSC_0310

DSC_0316

