Black Coats, Belts & Silver Bag

Długo mnie tu nie było, nie będę pisać, że to brak czasu, bo to nie prawda. Zapewne mi się nie chciało! Powracam, z głową pełną pomysłów, nie tylko na bloga modowego, lecz na inne ciekawe rzeczy. Jeszcze nic nie mogę zdradzić, ale mam nadzieje, że Wam się spodoba! Plany również są związane z ubraniami. Ok, to może kilka słów o stylizacji. W ten zimny dzień, założyłam czarną tubę z dużym suwaniem z przodu, co dodaje szyku i niebanalności. Do niej dobrałam krótki, lecz ciepły sweterek w biało-czarne paski, swoją drogą uwielbiam go i muszę to napisać, kupiłam go w ZARA na wyprzedażach za 19,90zł !!! Do mojego out-fitu dobrałam długi czarny klasyczny płaszcz, rzecz jasna nie mogło zabraknąć mojej nowej srebrno-czarnej torebki, a raczej woreczka. Całość wypełniają kolorowe okulary.

Miłego oglądania!

Ps. Dziewczyny lubicie zakładać spódnice w kształcie tuby ?

Zdjęcia: Kasia Karcz (Żyleta <3!)

Ubrania: płaszcz Pull&Bear, sweter Zara, tuba Zara, buty Stradivarius, okulary Stradivarius, torebka Zara

dsc_0241

dsc_0257

dsc_0261

dsc_0273

dsc_0274

dsc_0292

dsc_0297

dsc_0298

dsc_0299

dsc_0306

dsc_0308

dsc_0313

dsc_0314

dsc_0316

dsc_0325

 

